|
|
|
|
|
|
Midlertidigt lager af kåbedele
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peters specialmade kawasaki pivotpin driver.
|
Den består af en let modificeret cementblander til
en boremaskine.
|
|
|
|
|
|
|
|
Her sad bagsvingeren og bagdæmper.
|
Ca. 1 time med konstante slag fra en stor mukkert
førend bagsvingeren gav op!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aftenens høst af stumper.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Væk med alle de gamle ledninger. Nemmere end man
skulle tro ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
På med ny bagdæmper/fjeder, bagsvinger og bagskærm.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
For ikke at glemme den ny bremsekaliber og hjul.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det ny ledningsnet og tændspoler er også kommet på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
There can be only one......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Har helt glemt at vise den oliefri kompressor som
driver slagnøglen (i baggrunden).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leje sidder fast. Mangler en aftrækker!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det er forenden der arbejdes på
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Styr, håndtag, tændingslås og ledningsnet samlet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Friskt forhjul, bremser, stålarmerede
bremseslange. Og fremfor alt, lige forgafler .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Resultatet af endnu en dags arbejde, - forfra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
og bagfra (Bemærk at centralstøtten ikke længere
er bukket)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ups der blev noget tilovers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Der er altid god hjælp at hente fra Morten.
Sværdet er et uundværligt stykke specialværktøj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Motoren skal løftes op på plastickassen så den
næsten passer i højden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Men hvordan i alverden fik vi den dog ud og ned
??? Det er i hvert fald sværere at få den på....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Per spurgte hvorfor vi ikke bare vippede den ind i
stedet for at løfte den fulde vægt. - .. nemmere .....meget nemmere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Udstødning på plads. Ny kølerslange inde bag ved
;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De originale dobbelt-potter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oliekøler, køler, net og hornene er på. Flere nye
kølerslanger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nåede desværre ikke at sætte karburatorer på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det eneste der røber at det er 16 år gamle stumper
er en smule rust indvendigt i potterne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Endelig kom karburatorer på. Gaskabler justeret
sublimt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Så luftfilterkassen med KN-filter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kobling og bremse fyldes med ny bremsevæske og
luftes ud til den helt store guldmedalje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter og Morten fixer batteriet inden start.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Here goes......... Og det lykkedes i 2. forsøg
efter ca. 10 sekunder. Imponerende ik'.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Her står den bare og brummer. Stort!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pakket væk for idag. Venter kun på alarm og kåbe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Den tidligere ejers forgæves forsøg på at lime en
lille dims til at fastholde en kåbedel på højre side.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Først limet, derefter støttet af glasfiberarmeret
polyester. Så burde det holde!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klar til at blive vredet i øret.
|
|
|
|
|
|
|
|